Foto av Mindshares ledergruppe

Mindshare bygger merkevarer og gjør dem mer verdifulle

Mindshare har de siste årene utviklet seg fra å være et tradisjonelt mediebyrå til å være et byrå som jobber med et bredt spekter av oppgaver innenfor kommunikasjon. Du kan lese mer om oss på våre nettsider.

Mindshares kunder

Vår kundeportefølje består av et bredt spekter av bedrifter. Blant kundene våre finnes både utfordrere og markedsledere, lokale bedrifter og internasjonale aktører med aktiviteter over hele verden. Det gir oss et bredt spekter av erfaringer og nye problemstillinger hver eneste dag.

Mindshare jobber med involverende strategiprosesser på merkevare og kommunikasjon, med store og små kampanjer og enkeltoppdrag for mange ulike oppdragsgivere. I Norge jobber Mindshare blant annet med SAS, Volvo, Widerøe, Nike, Avinor, Redd Barna, Ford, Lufthansa og Mazda. Du kan lese mer om kunder og caser på våre nettsider.

Mindshare er en del av GroupM og WPP

Mindshare er en global virksomhet med mer enn 7 000 ansatte i 86 land. Mindshare har over 40 ansatte i Norge, og rundt 175 totalt i Norden.

Mindshare eies av WPP, som er verdens største gruppe av markedskommunikasjonsselskaper. Vi er en del av GroupM, som er WPPs mediebyråer. I Norge består GroupM av Wavemaker, MediaCom og Mindshare. Vi samarbeider tett med GroupM, og benytter gjerne deres performance-miljø for å bedre leveransen til våre kunder.

Les mer om hvem vi er og hva vi gjør på våre nettsider.